Kamis, 22 Oktober 2020

Rumah Untuk Disewa Sepang

1000 m2 - Bedrooms. Rumah 2 Tingkat End Lot Baru Untuk Disewa DIRECT OWNER.


Rumah Sewa Taman Mawar Salak Tinggi Sepang Property Rentals On Carousell

Kelengkapan dalam rumah.

Rumah untuk disewa sepang. Rumah untuk disewa area Kota Warisan Sepang. Salam Maklumat rumah seperti di bawah. Pembelian rumah untuk didiami dan bukan untuk disewa.

Pinggiran Batu Caves Taman Sri Gombak Utk Di Sewa Cari. Tempoh sah laku bagi setiap permohonan yang didaftarkan adalah selama 2 tahun. Kondo untuk disewa di Kuala Lumpur Kondo untuk disewa di Sepang Rumah untuk disewa di Johor Bahru Kondo untuk disewa di Petaling Apartmen untuk disewa di Melaka Tengah Central Malacca Apartmen untuk disewa di Barat.

Cari property dengan harga terbaik rumah untuk dijual di sepang selangor di Malaysia. 10 min ke KOTA WARISAN and shopping mall. SMK Taman Dahlia.

3 Teknik Untuk Dapatkan Rumah Sewa Yang Lebih Murah Dari. Rumah Untuk Di Sewa Di Kajang Perdana Selangor Azlinda. Terdapat 60 rumah teres berangkai Disewa Di Cyberjaya Sepang Selangor anda boleh menggunakan alat carian terkini hartanah kami untuk mencari Rumah Teres Berangkai disewa baru dan hartanah lain dengan maklumat lanjut termasuk peta dan gambar.

Univ 360 Jalan Raya 2 Taman Serdang Jaya 43300 Seri Kembangan Selangor Kemasukan segera 1 Dec 2021 Perempuan sahaja Katil meja study almari disediakan Wifi RM99month shared Access card deposit. Rumah 2 Tingkat End Lot Baru Untuk Disewa DIRECT OWNER. Lihat senarai hartanah untuk untuk disewa di Malaysia sebanyak 149394 unit mula dari harga RM700 dikemaskini pada Januari 2022.

- McDonalds Kota Warisan -. 2 hours ago -. 3 Bilik Tidur Kondo for rent at Cyberjaya.

Mencari hartanah untuk disewa di Malaysia. 196 Tanah Pertanian untuk disewa di di Selangor dijumpai dengan saiz binaan 0 kps 0 bilik tidur 0 bilik air. Mengiklankan kekosongan rumah sewa Jual Beli Property dan servis berkaitan.

Mini Stadium Bandar Baru Salak Tinggi 5 km Mitsui Outlet 12 km ERL Salak Tinggi 10 km KLIA 13 km Putrajaya 20 km 15 min ke KLIA KLIA2. Cari hartanah dengan pilihan lokasi harga rumah pelan jumlah bilik dan seterusnya. 368 likes 12 talking about this.

Bilik sewa Kota Warisan Sepang Sepang Malaysia. 4 bedrooms 4 bathrooms. Rumah untuk DISEWA Dekat sangat dgn KLIA SEMI D Setingkat 47x59 Taman Indah Puteri Salak Tinggi Sepang.

-Putrajaya -UNIKL -Bandar Baru Bangi -Kajang -Exit Plus Higway -Exit Elite Highway -KLIA Sekolah Kebangsaan Bandar Baru Salak Tinggi -49KM Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Sepang 51KM SK KLIA 26KM Sekolah Kebangsaan Taman Seroja. Dengkil Sepang Selangor Malaysia. Jual Beli Rumah KL Selangor Kajang Selangor Malaysia.

Ia sebahagian daripada projek Cyberjaya di Dengkil Selangor. Rumah sudah dicat dgn cantik. Lihat unit di Bukit Mahkota Kajang Kajang Selangor Rumah Banglo untuk dijual dari harga RM 32857 psf 5 Bilik Tidur 3500 kps.

2 12 sty Terrace Taman Nusa Idaman Sepang for Rent 41 bedrooms 4 bathrooms. Bandingkan 1248 kondo rumah untuk dijual menggunakan data pasaran hartanah yang terkini. Kawasan tumpuan utama adalah di sekitar Puchong Shah Alam Petaling Jaya Gombak Cheras Ampang Kajang Bangi Bandar Seri Putra Putrajaya Cyberjaya Bandar Baru Salak Tinggi Subang Damansara dan lain-lain kawasan yang berhampiran.

Pages ini merupakan tempat untuk mengiklankan rumah-rumah sewa atau bilik-bilik untuk disewa kepada. 91986755 16 Dec 1101. Hartanah ini ialah 13397 SqM apartmen dengan 3 bilik tidur dan 3 bilik air yang tersedia untuk disewa.

Senarai rumah untuk dijual di Kuala Lumpur Selangor Negeri Sembilan. Katil setiap bilik 3 bilik 0. Double storey for rent for RM 1 500 per month at Sepang Selangor.

Teres 2 12 Tingkat Taman Nusa Idaman Sepang Untuk Disewa Double 12 Storey Terrace For Rent. 650 m2 - Bedrooms. Sewa kereta motor Sepang Kami menyediakan perkhidmatan sewa kereta di area sepangnilaiputrajayacyberjayadengkilsalak tinggi dan kawasan seki.

Kemasukan urgent secepat mungkin. Mempunyai separuh kelengkapan rumah. Apartment - For Rent - Building Area.

Bilik Untuk Disewa 1 kekosongan bagi middle room shared Alamat premis rumah sewa. Rumah Sewa Sungai Buloh Jalan Utama Dekat Econsave Houses For Rent In Sungai Buloh Selangor. Mencari penyewa baruRumah sewa 2 TingkatLokasi di Taman Desa Vista Sepang- lantai mozek seluruh lantai rumah- table top baru beserta sinki baru- 4 bilik ti.

Rumah Untuk Disewa Taman SPP Kota Warisan Tumpat. Senarai Rumah Yang Boleh Dibeli Dari Gaji Bawah Rm3k Di. Di bawah adalah senarai rumah terkini untuk dijual mengikut kawasan.

Airport Street 71600 Sepang Selangor Malaysia. Bilik untuk disewa Taman Saujana KLIA Kota Warisan Sepang. Pilihan dalam pangkalan data kami tidak terhad.

House - For Rent - Building Area. Tropics Serviced Apartment Tropicana City Mall Petaling Jaya Property Details. Rumah tingkat 4 tiada lif.

Gated and guarded. Lokasi- i 5 minit perjalanan ke KUIS Selangor ii 7 minit perjalanan ke Pusat Membeli - belah Pekan. 1 - 1000 kaki persegi termasuk ruang parking 2 sewa kosong 3 aircond master bedroom 4 water heater toilet master bedroom.

Rumah apartment untuk disewa di Tingkat 2 Seksyen 4 Bandar Bukit Mahkota Bangi Kajang. All rooms equip with aircond single bed and locker can take out if tenant request. Nearby Sekolah Menengah Teknik Sepang.

Selepas tempoh tersebut data permohonan yang masih di dalam senarai menunggu akan dikeluarkan dari sistem dan pemohon perlu membuat permohonan baru sekiranya masih berminat untuk memohon Rumah Selangorku. Apartment E-MAS Villa kemudahan awam Mahkamah Stadium Sekolah Agensi Kerajaan Kemudahan akses.


Rumah Sewa Salak Tinggi Sepang Property Rentals On Carousell


0 komentar: